piątek, 17 kwietnia 2015

Szampon i odżywka wzmacniająca. Mariza

Dziś chcę Wam przedstawić duet: szampon i odżywka. Testowałam wiele szamponów. Odżywek już nie koniecznie ponieważ mam przetłuszczające włosy i obciążały mi je , musiałam myć codziennie,dlatego ich nie kupowałam. W końcu przełamałam się i dokupiłam odżywkę. Ten szampon miałam już wielkokrotnie.



SZAMPON ALOES&JEDWAB

Szampon wzmacniający przeznaczony do pielęgnacji włosów normalnych i z tendencją do przetłuszczania.Aloes działa normalizująco i łagodząco na skórę głowy,reguluje wydzielanie sebum a jednocześnie odżywia i nawilża włosy.Proteiny jedwabiu regenerują, wygładzają i uelastyczniają ich strukturę zmniejszając podatność na uszkodzenia.Szampon sprawia,że włosy stają się lekkie,lśniące i naturalnie wzmocnione.

ODŻYWKA ALOES&JEDWAB

Odżywka wzmacniająca przeznaczona do pielęgnacji włosów normalnych i z tendencją do przetłuszczania.Aloes działa normalizująco i łagodząco na skórę głowy,reguluje wydzielanie sebum.Olej ze słodkich migdałów intensywnie odzywia oraz nawilża włosy,nie powodując ich obciążania.Proteiny jedwabiu i d-pantenol regenerują,wygładzająoraz uelastyczniają ich strukturę,zmniejszając łamliwość oraz podatność na uszkodzenia.

MOJA OPINIA:
Odżywka:

Przeźroczysta twarda  butelka. Odżywka jest biała i gęsta ,dlatego trzeba mocno wstrząsnąć i nadusić ,żeby się wydostała. Im bliżej końca tym wydostanie jej z butelki jest trudniejsze co mnie irytuje.Najlepiej jakby stała na zakrętce .Ma kremową konststencję Nakładamy niewielką ilość na wilgotne włosy i pozostawiamy na klika minut po czym spłukujemy.Włosy są nawilżone ale nie obciążone i z łatwością się rozczesują. Kto nie ma problemu z rozczesywaniem po szamponie to ta odżywka może okazać się zbędnym kosmetykiem



Szampon jest zamknięty w przeźroczystej butelce.Butelka dość twarda ale szampon wydostaje się z łatwością .Konsystencia rzadka ,przezroczysta z lekkim żóltym zabarwieniem. Jestem zadowolona z tego szamponu.Nie obciąża mi włosów i tak jak obiecuje producent włosy po umyciu są lekkie i miękkie.Z łatwością mogę je rozczesać.Nie wysusza skóry głowy ,włosów także. Jest bardzo delikatny i ładnie oczyszcza . Plusem jest to ,że nie dostałam łupieżu,żadnego swędzenia,podrażnienia co działo się przy innych szamponach bardziej znanych marek .Włosy zachowują świeżość na dłużej niż jeden dzień Minusem jest to ,że słabo się pieni i trzeba nalać go trochę więcej przez co jest mało wydajny.Gdzie przy długich włosach może to być problemem.Nie zauważyłam wzmocnienia. Myślałam,że zniweluje trochę wypadanie włosów,ale nie.Chociaż większego wypadania też nie zauważyłam.


Zapach obydwu kosmetyków  jest podobny ,delikatny lekko ziołowy.Butelki otwierają się na klik.Mają srebrne napisy co przy słabszym wzroku można mieć kłopot z czytaniem i w ogóle jak kończy się preparat to trzeba wytężyć wzrok.
Poj 250 ml
Cena 13,90
Ja kupiłam w promocji za 10,90

4 komentarze:

  1. Nie znam kompletnie tych dwóch cudaków !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego produktu z Marizy do włosów

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka produktów Marizy i różnie bywało z zadowoleniem :) Swoją drogą firmy mogły by wziąć pod uwagę łatwiejszą aplikację skoro to ma być przyjemny zabieg. Nerwicy można dostać wytrzepując odżywkę kiedy z włosów kapie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, niektóre kosmetyki mają pompki i dobrze je się aplikuje. Odżywki z tej serii niestety nie. Moją postawiłam na zakrętce ;-)

      Usuń