poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Maziajki. Mydło do kąpieli guma balonowa.ZIAJA

Bardzo ciepło zrobiło się na dworze. Rozkwitają Magnolie,kwiaty,drzewa owocowe. W powietrzu czuć wszystkie zapachy wiosny. Ja dzisiaj do was przychodzę z zapachem dzieciństwa GUMĄ BALONOWĄ. Kto z nas nie żuł takich gum,pakowało się w buzię ile się zmieściło i trwała rywalizacja ,który balon będzie największy.Nie jedna grzywka ucierpiała :)


Od producenta :
Mydło dla dzieci o zapachu gumy balonowej.Dobrze się pieni tworząc aksamitną,trwałą pianę.
Zawiera delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego.Łagodnie myje,nie wysusza skóry i nie powoduje podrażnień.Aktywnie wspomaga nawilżanie naskórka.Nie narusza naturalnego pH skóry.
Dla dzieci powyżej 3 roku życia.

Moja opinia :


Mydło zamknięte jest w przeźroczystej butelce z zakrętką na klik.Dzięki takiej butelce widzimy ile produktu zostało.Napisy na butelce białe i kolorowe,można bez problemu przeczytać.
Zapach tego mydełka obłędny.Cała łazienka wypełnia się tym ślicznym zapachem.
Bardzo dobrze się pieni.Córka uwielbia robić sobie brodę Mikołaja :)
Konsystencja rzadka,porównałabym do rzadszego kisielku,bardzo dobrze wypływa z butelki.
Po wlaniu do wanny,woda robi się lekko różowa.
Nie uczulił i nie podrażnił skóry dziecka. Chociaż po wyjściu skóra była lekko szorstka i pachniała bardzo delikatnie gumą balonową.Nie zauważyłam żadnego nawilżenia ale też nie wysuszył bardziej skóry.Ja i tak po każdej kąpieli nawilżam skórę dziecka.
Dużą pojemność 500ml jest plusem ,bardzo wydajny.
Niestety zawiera SLS,który wysusza skórę i robi inne przykre niespodzianki.
Dlatego należy używać z ostrożnością.
I dlatego będę rozglądać się za czymś bez sls,z równie obłędnym zapachem.

 Maziajki mają trzy zapachy:
-bąbelkowa cola
-wiśniowy lizak
-guma balonowa

Preparat testowany dermatologiczne i alergologicznie.

Jest to nasza druga butelka,kupiona już za około 7-8 zł (nie pamiętam dokładnej ceny ).


6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Ziaję, ale tych słodkich mydeł nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabym się w nim kąpać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na przeszkodzie.Dostaniesz je chyba w każdej drogerii.Ja swoje kupiłam w Tesco :)

      Usuń
  3. Ogólnie lubię Ziaję, ale tej serii nie kupuję. Ostatnio stosowaliśmy kosmetyki dzidziuś i dermedic baby - polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. No własnie dzisiaj trafiłam na Ig dzidziusia. Też mają podobne płyny.I na pewno kupię :) Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama bym się w takim mydełku wykąpała :) Muszę się skusić.

    OdpowiedzUsuń