środa, 29 kwietnia 2015

Face & look box.

Pudełko z Face&Look jest moim pierwszym tego typu boxem. Chociaż bardzo mnie kusiły Shiny lub BeGlossy to nigdy się na nie nie zdecydowałam.Ciężko byłoby mi wydać kasę na coś czego nie widzę.Wolę iść do drogerii i kupić to czego mi brakuje.Wiem ,że niektóre dziewczyny lubią ten dreszczyk emocji przy otwieraniu takiego pudełka. Ja jednak wolę wiedzieć co kupuję.Nie załapałam się na JoyBoxa :(  Przeglądając wpisy na moich ulubionych blogach natrafiłam na wpis u "Moja chwila relaksu " o tym właśnie boxie. Dzięki za ten post :) Bardzo mnie  zaciekawił i postanowiłam sobie zamówić.Tym bardziej ,że ceny są świetne.Na ten box wydałam 39,99 i większość pudełek jest właśnie w takiej cenie. Przeważnie są to różnych   polskich  i zagranicznych firm,dostępnych w drogeriach . Dostawa jest darmowa,dostarczana przez kuriera prosto do domu.

Mój pierwszy F&LBox marki Hean

Nigdy nie używałam kosmetyków tej firmy,więc tym bardziej jestem ciekawa jak się sprawdzą.Do wyboru były 3 pudełka z kosmetykami marki Hean. Oczywiście w każdym inne kosmetyki.Ja się zdecydowałam na ten chyba ze względu na to ,że mój płyn do demakijażu i krem do twarzy są na ukończeniu.Postanowiłam wypróbować markę Hean i w dodatku za taką cenę mam 5 pełnowymiarowych kosmetyków.


Kartonik zapakowany w prostą ,elegancką torebkę prezentową.

Zawartość boxa to 5 pełnowymiarowych kosmetyków.








1.Płyn micelarny 3w1 do mycia i demakijażu.


2.Krem Snail Therapy aktywnie regenerujący na noc ze śluzem ślimaka i próbka kremu na noc 40+.



3. Wielofunkcyjny rozświetlacz do twarzy i ciała.
4.Róż na policzki odcień105 Nude.
5.Pogrubiający tusz do rzęs w rozmiarze XXL.





Gazeta Face&Look "Wybieraj mądrze,wyglądaj świetnie".
Katalog kosmetyków marki Hean - Tu jestem bardzo miło zaskoczona ilością kolorów i kosmetyków.

Myślę,że naprawdę warto nabyć taki box.Aktualnie jest 11 różnych boxów do kupienia z różnorodnymi kosmetykami  innych firm.Można zobaczyć sobie zawartość i poczytać krótki opis.

Jeśli zainteresowałam was to zarejestruj się na stronie i zamów tu  Klik









7 komentarzy:

  1. Kosmetyczne pudełka wyrastają jak grzyby po deszczu :)
    Z tą wersją jeszcze się nie spotkałam.


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak,zwłaszcza jak sobię przeliczę ile faktycznie musiałabym wydać w drogerii. Chociaż tam jest podana cena kosmetyków to i tak jeszcze porównuje ze swoim przelicznikiem :-)

      Usuń
  3. Ojej, jak mi się miło zrobiło, że o mnie wspomniałaś :) Rzeczywiście, w Twoim pudełku róż jest ciemiejszy

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wyobrażałam sobie Ciebie nie wspomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak jak i ty nie kupiłabym sobie pudełka "w ciemno" a na boxa z face & look tez sie czaje w końcu jak sie na pale na konkretny to kupie. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń