czwartek, 30 kwietnia 2015

Kwietniowe " Denko".

To jest moje pierwsze denko na tym blogu. Kosmetyki jakie zużyłam są większości marki Mariza. Bardzo lubię tą firmę jak  na razie na totalne buble nie trafiłam,choć wszystkiego nie próbowałam ;) Są też dwa produkty z Avonu i jeden z Biedronki.


Zacznę od kosmetyków Avon


 1.Cienie do powiek "Pink sands" - są to moje ulubione cienie i na pewno jeszcze je kupię. Dobrze trzymją się powieki.



2.Preparat do demakijażu oczu z odżywką.- No cóż zmęczyłam go ale nie wrócę do niego,kompletnie mi nie pasuje.Strasznie szczypie w oczy :(

Kosmetyki z Biedronki


3.Bebeauty Płatki do demakijażu oczu - ku mojemu zaskoczeniu ,kupiony za grosze bardzo fajny produkt .Jak gdzieś się pojawi to na pewno kupię dla moich córek.Jest łagodny.

Kosmetyki Mariza


4.Ekstrakt z alg. Krem ujędrniający - fajny kremik .Pisałam szerzej o nim tutaj KLIK


5.Płyn dwufazowy do demakijażu oczu. - świetny płyn.Wrócę do niego. Będzie wkrótce o nim post.


6.Antyperspirant Deo Pure.- Zapach dość intensywny,nie każdemu może pasować ale niweluje ten naturalny nieprzyjemny :)


7.Płyn do higieny intymnej Łagodzący - Bardzo go lubię.To jest już któraś butelka z kolei.Nie zliczę ich bo używam od roku.


8.Peeling cukrowy do ciała Granat z oliwą z oliwek - Dla mnie najlepszy jaki kiedykolwiek używałam.Zresztą wszystkie z tej serii są świetne. A dlaczego go tak lubię dowiecie się z posta,który niedługo będzie się szykował.

9.Nawilżające masło do ciała Granat - kolejny bardzo dobry kosmetyk no i ten słodki zapach :)


To by było na tyle. Używałyście któryś z tych kosmetyków ?




2 komentarze:

  1. Miałam kiedyś te poczwórne cienie z Avonu i bardzo mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam te cienie z avon i u mnie też sprawdzają się całkiem dobrze :) zostaję u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń