czwartek, 9 kwietnia 2015

Krem ujędrniający.Ekstrakt z alg. Mariza

Ekstrakt z alg
Krem ujędrniający.

Ciągle poszukuję kremu, który przy mojej cerze mieszanej, poradzi sobie z suchymi i tłustymi partiami twarzy.Ten krem został mi polecony,więc go wypróbowałam.
I chcę podzielić się moją opinią na temat tego kremu.


Obietnice producenta:

Krem o jedwabistej konsystencji przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery mało elastycznej i pozbawionej blasku.Zawiera naturalne aktywne składniki,dzięki którym w wyraźny sposób wpływa na kondycję i wygląd skóry.Pobudza procesy regeneracyjne naskórka oraz skóry właściwej przywracając jej elastyczność oraz sprężystość.Wygładza istniejące zmarszczki a także zapobiega powstawaniu nowych.Sprawia,że skóra staje się jędrna,gładka,odzyskuje zdrowy wygląd i koloryt.

Składniki aktywne:

EKSTRAKT Z ALG MORSKICH Chondrus Crispus
Intensywnie i długotrwale nawilża skórę zwiększając jej zdolność do wiązania i zatrzymywania wilgoci.Stymuluje wytwarzanie kolagenu i elastyny wyraźnie poprawiając jędrność oraz sprężystość.Dzięki zawartości witamin A,C i E działa przeciwutleniająco i antyrodnikowo.

OLEJEK AWOKADO
Bogaty w witaminy,sole mineralne i niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe doskonale wnika w skórę,intensywnie ją odżywia i nawilża.Wzmacnia naturalną barierę hydrolipidową naskórka.Posiada silne właściwości wygładzające i przeciwzmarszczkowe.

MASŁO SHEA
Delikatnie natłuszcza i zmiękcza naskórek,przeciwdziała nadmiernej utracie wilgoci i wiotczeniu skóry.Zabezpiecza przed szkodliwym działaniem promieni UV.

D-PANTENOL
Przyspiesz procesy regeneracji skóry,koi i łagodzi podrażnienia.

Moja opinia:



 Krem jest zamknięty w plastikowym pojemniczku.Ładny i estetyczny wygląd.Sam krem ma lekką ,puszystą konsystencję.Delikatny,świeży, nie drażniący zapach. Szybko się wchłania,nawilża na cały dzień. I co dla mnie najważniejsze nie zapychał.Krem bardzo łatwo się rozprowadza,nie klei się i nie pozostawia na skórze tłustej powłoczki,co w moim przypadku uważam za plus.Nienawidzę się świecić.Od razu po zastosowaniu moja skóra stała się matowa ale jednocześnie nawilżona.Cera staje się gładsza ,delikatnie rozjaśniona.Fajnie sprawdza się pod makijaż.
Minusem jest to ,że po około dwóch-trzech godz od nałożenia moja cera zaczyna się świecić, zwłaszcza strefa T. Nawet puder nie na długo nie pomaga.Działo się też tak przy innych kremach ale znacznie szybciej się świeciłam. Ten krem radzi sobie lepiej z matowieniem.Nie zauważyłam spłycenia zmarszczek po oczami.
Idealny na ciepłe dni :)

 Dla mnie ten krem jest warty uwagi. Na pewno skuszę się na niego jeszcze nie raz.

Poj.50ml .Cena 14,40

9 komentarzy:

  1. Ciekawy krem, Mariza ma dość dobre produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ma fajne kosmetyki. Uwielbiam peelingi do ciała. Ale o nich w innym poście :-)

      Usuń
  2. Bardzo fajna cena, ale z pielęgnacji Mariza jeszcze nic nie miałam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny wszystkich kosmetyków z Marizy są przystępne i na każdą kieszeń. Jest dużo dobrych kremów pielęgnacyjnych.Zapraszam :)

      Usuń
  3. Nie mam dostępu do tej firmy, ale chętnie bym wypróbowała, teraz miałam próbki nowego kremu Avon matującego i jest świetny mat jest bardzo długo, biorę sobie cały słoiczek i wtedy się do niego odniosę ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kusił ten krem z Avonu. Ale ostatecznie poczekam do twojej recenzji :)

      Usuń
  4. Jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku z Marizy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są kosmetyki ze średniej półki.Są zwolennicy i przeciwnicy. Jak byś coś chciała to zapraszam do mnie :)

      Usuń