środa, 28 stycznia 2015

Mój początek z Marizą

Chciałabym wam dzisiaj napisać o małej przygodzie z firmą Mariza.
 Mariza to polska firma kosmetyczna działająca od 1988 roku.Siedziba mieści sie w Rząsce pod Krakowem.Produkty tworzą we własnym laboratorium badawczo-rozwojowym. Kosmetyki nie są testowane na zwierzętach Trzy lata temu spotkałam się pierwszy raz z tymi kosmetykami poprzez znajomą. Zamówiłam wtedy u niej bazę korygujacą. Długo trwało zanim zdecydowałam się zarejestrować. Jestem do kwietnia 2014 roku. Na darmowy katalog czekałam ok tygodnia.Na początku chciałam zamawiać tylko dla siebie i pierwsze zamówienie właśnie takie było. Zaczęłam pokazywać katalog koleżankom i  zaczęły zamawiać a ja zarabiałam niewielkie pieniążki.Gdy czegoś nie wiedziałam albo miałam wątpliwości dzwoniłam do biura i tam bardzo rzetelnie wszystko mi wytłumaczyli.
Warunkiem wstąpienia jest ukończenie 18 roku życia.
Rejestracja jest łatwa, darmowa i nie ma obowiązku wykupienia pakietu startowego .Klik do rejestracji
Kupuję kosmetyki z 30% rabatem już od 1 zł.
Jest bardzo dużo promocji dla konsultantek więc mogę kupować je jeszcze taniej.
Otrzymuję 1 bezpłatny katalog
Nie mam obowiązku zamawiania z każdego katalogu ale jeżeli przez trzy katalogi nic nie zamówię członkostwo automatycznie wygasa.
Minusy:
Katalog wychodzi raz na dwa miesiące.(mógłby chociaż co miesiąc )
Nie ma stron pachnących.
Zamówienia składam przez stronę internetową. Jest bardzo prosta i czytelna.
Każda osoba zaproszona przeze mnie z chwilą rejestracji otrzymuje takie same możliwości jak ja,może więc oszczędzać,zarabiać lub rozwijać swój własny biznes.
Oczywiście używam też kosmetyków innych firm. A Mariza jak każda firma ma swoje perełki i bubelki. Zależy co komu pasuje :)
Katalog 1/2015r

2 komentarze:

  1. Ostatnio chwalę sobie maseczkę nawilżającą od Marizy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam okazji jej wypróbować,ale cieszę ,że jesteś zadowolona :)

      Usuń