środa, 28 października 2015

Cheese Snack - przekąska serowa dla dzieci.

Witajcie!  Dzisiaj po długiej przerwie przychodzę do Was z postem innym niż kosmetyki.
Otóż chciałabym Wam przedstawić nowość - serową przekąskę CHEESE SNACK od firmy ZOTT.

Wszyscy znamy firmę Zott,która ma w swojej ofercie jogurty,sery czy desery.Jest również posiadaczem wielu prestiżowych nagród m.in "Teraz Polska", certyfikat  "Konsumencki   Znak  Jakości ".
Paczkę otrzymałam od TRND  POLSKA,która przeprowadza różne projekty.Poczynając od wachlarza produktów,kosmetyków,sprzętu elektronicznego,kończąc na testowaniu usług.

                                               
                                      CHEESE SNACK                       

                                                                        
Sery przyszły solidnie zapakowane w styropianowy pojemnik wypełniony suchym lodem,to wszystko włożone w karton. Pierwszy raz spotkałam się z czymś takim jak suchy lód (naocznie ) i byłam pod wrażeniem.Z tego wszystkiego zapomniałam zrobić zdjęcie.Nałożyłam najgrubsze rękawice jakie znalazłam w domu (suchy lód ma temp -78 st C )  i delikatnie otworzyłam styropianową lodówkę. Ostrożnie wyjęłam całą zawartość,
Cheese Snack po wyjęciu były zmrożone.Natychmiast włożyłam je do lodówki w celu wyrównania temp.Dzieci nie mogły się doczekać więc wyjęłam po jednym opakowaniu z każdego smaku i zostawiłam w temp pokojowej. Takie smakują najlepiej.

"Cheese Snack to zdrowa przekąska serowa,chętnie jadana przez dzieci,która dostarcza organizmowi niezbędnych wartości odżywczych,takich jak wapń i białko.Przekąska idealnie sprawdza się podczas drugiego śniadania".

                          Serki nie zawierają konserwantów i sztucznych barwników.

Pojawiają się w dwóch wariantach smakowych Original i Ketchup.      W paczce znalazły się 6 opakowań Zott Cheese Snack Original i 6 Ketchup do własnego użytku.Kolorowanka-teatrzyk Cheese Snack.Przewodnik projektu.Książeczka "Twoje badanie opini" .                                                                     
Do przekazania innym 6 opakowań smaku Original i 6 opakowań Ketchup.
(Na fotce nie ma wszystkich serów,zdążyłam rozdać zanim zrobiłam fotkę i książeczki"Twoje badanie opini ,bo była już w obiegu :)

W 100 g produktu znajduje się :
wapń -400mg
białko-22g

W jednej porcji(jednym paluszku 21g)
wartość energetyczna-64,68 kacl
białko-4,83g
węglowodany-0,42g
tłuszcz-4,83
wapń-84mg
klik -według tabeli kalorii.

Wiadomo,że wapń odpowiada za strukturę,moc kości i zębów.Dba O prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego,mięśniowego i hormonalnego oraz serca.
Białko dostarcza energii,pomaga zwalczać toksyny,transportuje różne substancje,jest budulcem tkanek,stanowi średnio 15% masy ciała.

Serki zapakowane są w opakowanie zbiorcze.W jednej paczce znajdują się 4 serki.Każdy znajduje się w osobnym opakowaniu.Osłonki nacięte są do góry by można je było bez problemu otworzyć.Moja czterolatka nie miała z tym problemu.Na opakowaniu pojedynczych serów znajdują się kolorowe obrazki z tygryskiem,które przyciągają wzrok dzieci.Dzięki takiemu opakowaniu można je zabrać ze sobą praktycznie wszędzie np.na wycieczkę,do szkoły ,do pracy.
Zdania wśród dzieci ,które poczęstowałam Cheese Snack są podzielone. Tym najmniejszym od 4 lat smakuje wersja naturalna,ketchupowe w ogóle nie przypadły im do gustu.Moja córka lubi je rwać i po paseczku wkładać do buzi. Niektórym nie smakowały żadne i wypluwały po ugryźnięciu.Nastolatki podobnie jak czterolatki wybrały wersję Original,choć niektórym smak Ketchupu przypadł bardziej.Tym ,które nie smakowały ketchupowe mówiły ,że " czują za dużo ketchupu".
Mimo,że sery przeznaczone głównie dla dzieci ,Cheese Snack najlepiej wypadły wśród dorosłych. Mi osobiście smakują oba warianty i prawie wszyscy dorośli ,których poczęstowałam byli tego samego zdania. Sery są delikatne (Original ) i lekko pomidorowe (Ketchup).Nie wiem czemu dzieci odrzuciły smak Ketchupu,nie smakowały i tyle.
Sery idealnie nadają się do pizzy, hot-dogów  czy innych dań ponieważ bardzo dobrze się roztapiają.Razem z mężem postanowiliśmy spróbować je do białego wytrawnego  wina i komponowały się bardzo dobrze.

                                                         Cheese Snack w szkole :)

Córka od razu zabrała się za kolorowanie teatrzyku.

                                            Wygodne opakowanie.

Opakowanie zbiorcze 4szt -4,99zł
 w promocji od października   8szt- 6,49zł

Moim zdaniem przekąska jest bardzo dobra i na pewno sięgnę po nią ze sklepowej półki :)

1 komentarz:

  1. Fajne serki :)
    podobne do parówek jedynek :)
    Buziaczki, zapraszam Ciebie do mnie ! :))

    OdpowiedzUsuń