środa, 27 maja 2015

Le Petit Marseiliais.Żel pod prysznic Werbena- cytryna i pomarańcza-grejpfrut.Odetchnij Prowansją.



Markę Le Petit Marseiliais poznałam miesiąc temu ,gdy zostałam Ambasadorką.Często podchodziłam do półek z tymi kosmetykami i wąchałam zapachy,ale jakoś nigdy nic nie kupiłam.Jako ambasadorka mogłam jako jedna z pierwszych poznać nowość,która jakiś czas temu pojawiła się na półkach w drogeriach żel pod prysznic Werbena i Cytryna. Paczka zawierała jeszcze delikatny żel pod prysznic i do kąpieli Pomarańcza i Grejpfrut.Próbki kremowego żelu pod prysznic Kwiat pomarańczy i mleczka nawilżającego Słodki migdał.


Po otwarciu opakowań zapach,który urzekł mnie bardziej to Pomarańcza i Grejpfrut. Zapach dość intensywny,takich bardzo dojrzałych owoców.Bardziej wyczuwalny jest grejpfrut niż pomarańcza.
Werbena i Cytryna jakoś mniej mnie urzekła "wyczuwalny zapach cytryny i jakiegoś zioła"-to była moja pierwsza myśl.Jako pierwszy użyłam żel pod prysznic  z Werbeną podczas wieczornego prysznica i przepadłam. Cudowny zapach. Mimo ,że bardzo energetyczny mnie osobiście uspokoił.Poczułam się zrelaksowana i odprężona.Myślę,że nadaje się  na poranek żeby naładować akumulatory i na wieczór ,żeby złagodzić stres po całym dniu.Taki jego fenomen.Bardzo dobrze się pieni,piana spłukuje się z łatwością.Dobrze oczyszcza skórę.Pozostawia na ciele piękny delikatny cytrusowy zapach ale niestety na bardzo krótko.I jeszcze jeden minus wysusza skórę nie nawilża tak jak obiecuje producent.Ja i tak po każdej kąpieli muszę użyć balsamu,szkoda że nie ma  o tym samym zapachu.
Pomarańcza i grejpfrut to również bardzo energetyczny zapach. Raczej taki pozytywnie nastrajający niż uspokajający.Jest to produkt przeznaczony pod prysznic i do kąpieli.Skóra jest delikatnie nawilżona i miła w dotyku.Zapach ciała bardzo cytrusowy.





Konsystencja obu żeli trochę wodnista,co rzutuje na wydajność kosmetyku.
Opakowanie proste w kształcie prostokąta,zamykane na klik.Wygodne w użytkowaniu.
Werbna i ctyryna poj.400ml
Pomarańcza i grejpfrut poj.650ml
Dodatkowy plus to opakowanie ,które nadaje się  do recyklingu.

2 komentarze:

  1. Nie przepadam za zapachem werbeny i ta wersja na pewno by mi nie odpowiadała niestety

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie kusi Pomarańcza i Grejpfrut:)

    OdpowiedzUsuń